Tento článek vyšel před 16 lety. Můžete si jej přečíst v rámci zkoumání minulosti, ale přepokládejte, že dnes se Honza již nemusí s obsahem ztotožňovat.
Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi, že lidi se asi vážně nudí… Je favicon, ikonka stránky 16×16 pixelů, opravdu tak podstatným jevem, aby se o ní psalo, aby se pro ni programovalo, aby s ní spousta lidí strávila více než jednu vteřinu svého životního času?
Nejsme tak trochu padlí na hlavu, když řešíme takové absolutní hovadiny? Není lepší si raději udělat dobrou večeři, zavolat kamarádovi, jít vyvenčit psa…? Kam se řítí tahle společnost, když lidé dokáží strávit hodiny ikonkami Googlu, psaním či čtením diskusí na zpravodajských webech nebo úplně jinýma kravinama? Nemusím použít ani příměr k hladovějícím dětem v Africe a mučeným vězňům v Číně, aby tyto činnosti vypadaly jako naprosté malichernosti. Ono totiž asi skoro cokoliv jen o málo méně dementního působí ve srovnání s tím jako honosné naplnění času.
Fakt je mi úplně jedno, jakou má Google ikonku – i kdyby byla žlutá s růžovými puntíky, budu Google používat, protože dobře hledá. No škoda těch desíti minut na takovýto článek, ale muselo to ven…